Followers

Monday, March 15, 2010

Wakarimasen Deshita


Konnichiwa....ho3...da lama tak practice bhasa jpon nie....tajuk post kali nie kalo diterjemahkan jd 'tak paham' atau dengan kata lain saya tak paham.....tak paham dengan rabbit ke? bukan2, gambar di atas adalah hiasan semata2...

Nak di jadikan cerita kawan yg satu group dengan saya da putus tunang, dia punyalah menangis...citer skit menangis, cakap skit menangis....kesian btol tgk dia. Katanya laki tue tak mau kawen lagi coz masih TAK BERSEDIA nak jadi suami walaupon da umur 32....

Logik ker kalo umur mcm tue tak sedia nak kawen lagi? Dari citer yang sy dengar, kwn sy nie da banyak berhabis doit untuk laki tue, tepon dia tiap2 hari walaupon laki tu tak penah tepon dia. Kalo laki tu buat salah apa ker, dia xmau mengaku tue kesalahn dia n terpaksa la kwn sy nie pujuk laki tu...dorang nie bercinta jarak jauh coz laki tu kat sarawak n kawan sy kat perlis.

Yang saya TAK PAHAM, kenapa la kawan sy nie begitu sayang kat laki tu walaupon laki tue tak ada langsung sifat kasih sayang n prihatin. Pastu bila minta putus nangis giler2 pulak, kalo saya jd dia sy xkisah pon...kumbang bukan sekor n memang kita da tak ada jodoh ngan org tue nak buat camana. Dan juga Allah lebih mengetahui bagi setiap kejadian yang berlaku dlm hidup kita. Pastinya Dia ada sediakan sesuatu yg lebih baik untuk kita kelak

Tapi sy x brani nak komen lebih2 coz sy tak ada pengalaman bab cinta n putus cinta nie, kalo pengalaman arnab kesayangan mati ada la. Mungkin sama kot perasaan macam tue....sedih woooo....
p/s: apa yang pelik kat gambar di atas?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...