Followers

Sunday, February 14, 2010

Pemergian....



pada hari selasa yang lalu, 9/02/2010 bersamaan dengan 25 Safar 1431H Aoi telah pergi buat
selama2nya meninggalkan tuannya ....huu2.

aoi telah menghidap contagious rhinitis, sama mcm selsema la penyakit nie. mula2 ingat selsema biasa jer, jadi sy ingat dia boleh sembuh sendiri. pas baca penyakit ni dari pakcik google, dia kata kalau dibiarkan lama2 boleh dapat pneumonia.
tapi disebabkan saya sibuk ngan assignment smua, dan nampak dia aktif jer saya tak bawak la dia ke vet. Pagi malam hari isnin tu saya tengok dia diam jer, dan tak berapa aktif sangat. masa tu baru saya rasa tak sedap hati. Pagi tu tengok dia sama jugak, tak aktif sangat. Jadi ingat petang tu nak bawak pergi jumpa vet.....tapi dalam pukul 2.30 camtu dia da terbaring dengan mata dia terbukak....isyk....isyk...sedey sangat waktu tu cz duk tangguh2 nak jumpa vet.....huuu2 i'm sorry aoi...honto ni gomen nasai aoi...
masa malam hari ahad n hari isnin tu memang dah rasa sesuatu yang tak kena. masa malam nak tidur tu rasa sesak nafas n susah nak tidur. pastu asyik terjaga je waktu tengah tidur......
rasanya aoi mati dalam keadaan sesak nafas sama macam yang sy rasa malam tu....huu3.....seksanya.......

rest in peace, Aoi.

3 comments:

dianaharif said...

salam...

wehehe (^_^)v
ha2...xtahan gelak.... jiwang betul adik saye nie...ngehe2. xpe2, beli rabbit lain ek... color putih tau...buh nama danish/ danny. heeeeehe ;)

Yg dh 'meninggal' tue, lupa2kanlah...;)

betta sp said...

ok apa jiwang kat rabbit dari jiwang kt org. aoi is the only one in my heart, x ada rabbit len yg blh gantikan aoi...
aoi...aoi...huuu2

dianaharif said...

sakura kn ada...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...