Followers

Tuesday, February 16, 2010

Ekspressi wajah2 di rumah




si kuning yg baru nak menggaru kepalanya......2 saat selepas gambar ini diambil dia tros menggaru2 kepalanya dengan penuh anggun

beginilah rupa sora andai telinganya seperti arnab lain......cian sora sebab telinga dia yang layu itu sering dijadikan mainan oleh saya n adik saya....ho3.....

ni pulak tangan adik sy yg suka mengacau si kuning yg khusuk menghisap susu....
kuning: kacau je budak nie...time aku nak minum susu jugak la budak hampeh ni nak tangkap gambo...

si tompok yg keletihan setelah penat bermain dgn adik2nya.....sempat lagi posing utk amek gambar

ni jelingan 'manja' si hitam terhadap sora.....huu2 takutnya sy tengok dia punya jelingan....taktau la dlm otak dia fikir sora ni kawan ataupun makanan.....
si hitam jangan sekali2 kau fikir dia sate arnab, kalo hilang dalam sangkar tu sy da taw nak cari sapa....
ni adalah si kontot, dia sekor je takdak ekor mcm anak kucing yg lain.....taktaulah dia dapat genetik ni dari mana....kucing manx kot.
wajah si tompok yang penuh kehairanan melihat kamera ni.....1st time nampak kamera lawa sgt....biasanya org amek gambar dia guna kamera handphone jer...

ni pulak....tengah termenung jauh mengenangkan aoi yg telah meninggalkan dunia yg fana nie...huu3...aoi...kau tetap di hati ku....

3 comments:

As-syifa' said...

salam..
hohho...gmbr yg comey..=) tuan kucing yg comey mcm saye x nk masukkn gmbr ko??hehee... best2..tp lg best klu selitkn kebesaran Allah di sebalik ciptaan2Nya yg comey nie..bru bernilai n berharga artikel n gambar2 nie,..keep up ur gud work! chaiyok!!
-qurratul ain (^-^)v

dianaharif said...

comelnya.... si tompok yg tembam!!! (^_^)v geram2!!

betta sp said...

tuan kucing yg xcomey, kucing jer yg comey. tq2, pasni sy akan selitkan tazkirah...kalo ada masa nak buat.

kak kata nak da bagi nama kt si tompok tuu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...