Followers

Monday, October 24, 2011

Muka Head 22/10/2011

Assalamualaikum wbt

 Hari sabtu baru2 nie kami satu geng sempat la berjalan2 kat Muka Head, Pulau Pinang. Kalo nak ikot kan memang xmo sgt p sana, bukan ada apa sgt...pantai je. Tapi disebabkn sorang budak nie beria2 nak p sana nk mandi pantai so kami sepakat la p sana sama2.

Pagi2 sabtu lagi da bertolak dari perlis blk ke kedah, singgah di padang serai n usm transkrian seblom ke pulau pinang. Muka Head nie terletak kat tempat yg plg hujung di Pulau Pinang, iaitu di Teluk Bahang. Nak p Muka Head nie pulak kena jungle trekking dulu kat Taman Negara Pulau Pinang. Tapi kalo nak cepat n malas nak berjalan, boleh je naik bot tros ke sana...5 minit je berbanding 25 - 30 minit kalo jungle trekking.

Dipendekkan citer kami slamat smpi di sana, main2 air kejap pastu blk dlm pkul 3 lebih. Malas nak citer panjang2 bukan ada apa yg bez sgt kat sana. So korang tgk la gambo2 kami bersronok di sana,k.













psttt...prasan x dlm setiap gambo ada payong? sebenarnya aritu nmpak cam nak ujan, kami pulun la bawak payong sorang satu. Tapi ujan xtrun pon, masa blk naik feri tu baru la ujan trun dengan lebatnya. Syukur:)

13 comments:

fathiah said...

wahhh... syonoknye.....

PinQib said...

kemain posingggg tuuu

misrerama said...

eh, ckp melayu la. hehehe. sukenye berkelah-kelah !

Betta sp said...

fathiah - sronok berjalan je la...blk umah tros pengsan

Betta sp said...

pinqib - tue xtunjuk posing maut lagi:)

Betta sp said...

misrerama - malaih dah nak kecek omputih, tulih je apa yg dlm ati nie

frens said...

hahaha..amboi bejalan lg hg ye..ok lh tuh dpt release tension..kembali semula ke muka head eh..hehehe..

(^__^)V said...

hello2. ^^

hud aikara said...

wah...jeles betul nih..(bilalah aku dapat pegi bercuti...huhuhu)

azana said...

untung ler bleh berjalan sakan...

mandi pom pakai payung ek..hekhek.
boleyh panggil umbrellaman la cam ni..

Pippy said...

bile nak update lg?? tunggu ni. :P

Fara Fasihah said...

wahh,, mesti best kan ?
heheh ...
sediakan payung sebelum hujan .. hehe
bag0s2 ,, hujan itu rahmat Tuhan ..^^

CikAnishLelabu said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...