Followers

Sunday, September 4, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum wbt


Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada smua bloggers yg slalu singgah n bagi komen kat blog nie

Afzainizam yg slalu bg komen pnjg
Sea Azana yg pndai melukis
Hud Aikara dan kucing2 nya
Misz Sakura yg berada di klantan
Fathin yg berada di Kulim
Frens aka Akmal yg berada di Sepang
Hazim yg berada di Dubai
dan kepada smua bloggers yg singgah kat blog nie

Ampun dan maaf sekiranya ada tulisan atau coretan yg menyebabkn korang terasa.

. Smoga Ramadhan yg telah berlalu mendekatkan lg kita dgn Pencipta yg Maha Esa dan smoga amalan2 yg kita lakukan di bulan Ramdhan diterima oleh Allah s.w.t.

Jgn lupa puasa enam ya kwn2!

10 comments:

hud said...

selamat hari raya pada encik Beta! (^__^)...semoga Aidilfitri ini memberi keceriaan kepada kita semua..Amin..

hud aikara said...

Selamat hari raya juga dari Kuya dan Leo!

Misz-sakura said...

Uishh nama sy ada la kat situ hehe, arigatou ! Hehe..

Salam aidilfitri juge buat en betta, smoga raya taun nih memberi penuh erti buat kita semua insyaAllah =)

Afzainizam said...

Anak zirafah dimakan buaya,
Buaya Tain makan kelapa,
Bila makan juadah raya,
Yang miskin jangan dilupa.

Pagi raya semua gembira,
Berjalan bersama rakan dan taulan,
Ketika enak menjamu selera,
Orang yang tiada jangan dilupakan.
------Salam Aidilfitri-------
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
burasak vs lepat loi

frens said...

Selamat hari raya aidilfitri gak utk en. betta..mohon ampun atas segala salah dan silap gak...semoga lebaran kali ini memberikan banyak makna dlm hidup kita semua..semoga berjaya di dunia dan di akhirat..selamat berpuasa enam gak..hehehe

Afzainizam said...

Disisir diandam dengan cekap,
Potong rambut pelbagai gaya,
Puasa sebulan sudahlah lengkap,
Kita menyambut Hari Raya.


Negara kita aman sentosa,
Jangan dilupa orang terinyanya,
Makan sudah baju bergaya,
Orang fakir jangan dilupa.


------Salam Aidilfitri-------
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
lepat pulut vs lonting jawa

Hazim Musa said...

Ak kat Kuwait je la... hahaha, ak g Dubai 2 ari je... Neway, slamat ari rya!!! nnt plan kt kuar jejalan!

fathin said...

selamat hari raya aidilfitri cik beta...sampai hati x mai raya kat umah...penat sy hmpaq karpet merah smpi tergolek2 taw...hahaha...maaf zahir batin ya...:)

Afzainizam said...

masih ada semangat raya walau pun dah nak penghujung raya ni

buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
air balang kawin

azana said...

salam en.betta...lamanya kamu x up date...haha buleh geng la kite..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...